[MataroSensefils] Fwd: Sessió Transitant - Abril - Voluntariat i professionalització en el procomú

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dll maig 23 11:26:24 CEST 2022

bones.

molt bé.
jo puc quedar a partir de les 19 hores.

salutacions.

Missatge de Esteve Olm <esteve.olm a gmail.com> del dia dl., 23 de maig 2022
a les 10:44:

> Hola,
>
> Comentar que vaig assistir a aquesta trobada en nom de MataroSenseFils, i
> va ser força interessant.
> Els de femProcomuns tenen molt treballada les diferents maners de gestió
> d'entitats com la nostra, i ens van presentar una metodologia d'anàlisi
> força interessant.
> A la trobada, a més, vam posar en comú les diferents maneres de fer dels
> que hi participàvem, fet que la va fer més enriquidora encara.
>
> Els que hi estigueu interessats, mirem de fer una trobada i ho comentem
>

> El 30/3/22 a les 19:06, Enric ha escrit:

> [...]

Ivan Bladé

Suport Tècnic

800 678 010 <800678010>
iblade a goufone.com
www.goufone.com

[image: facebook] <https://www.facebook.com/goufone/>
[image: twitter] <https://twitter.com/goufone>
[image: linkedin] <https://www.linkedin.com/company/goufone/>
[image: instagram] <https://www.instagram.com/goufone/>

Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.

Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre de
2018, us informem que les dades de caràcter personal que puguin constar en
aquest document, seran incorporades a un fitxer responsabilitat de *GurbTec
Telecom S.L.*, la finalitat del qual serà dur a terme les gestions
derivades de la relació comercial establerta. Les dades seran tractades de
manera confidencial i respectant les normes estipulades a l’anomenada LOPD.
Podreu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al
tractament de les dades dirigint-vos per escrit a: *Gurbtec Telecom, S.L.
Carrer Girona, 16 Gurb (08503) Barcelona*