[MataroSensefils] Fwd: Sessió Transitant - Abril - Voluntariat i professionalització en el procomú

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dll maig 23 10:44:34 CEST 2022

Hola,

Comentar que vaig assistir a aquesta trobada en nom de MataroSenseFils,
i va ser força interessant.
Els de femProcomuns tenen molt treballada les diferents maners de gestió
d'entitats com la nostra, i ens van presentar una metodologia d'anàlisi
força interessant.
A la trobada, a més, vam posar en comú les diferents maneres de fer dels
que hi participàvem, fet que la va fer més enriquidora encara.

Els que hi estigueu interessats, mirem de fer una trobada i ho comentem

El 30/3/22 a les 19:06, Enric ha escrit: