[MataroSensefils] Fwd: Sessió Transitant - Abril - Voluntariat i professionalització en el procomú

dim maig 24 09:00:44 CEST 2022

Bon dia.
Podem aprofitar per comentar això i fer una reunió amb altres temes, també
vinculats. Com teniu el proper dimecres dia 1?
Salut!
Jordi

Missatge de Ivan Bladé <iblade a goufone.com> del dia dl., 23 de maig 2022 a
les 11:26: