[MataroSensefils] Economia Social i Solidària + Infraestructures col·lectives

Enric enric a musaik.net
dij maig 27 14:56:16 CEST 2021

Salut,

doncs jo agraeixo aquest correu.
Ens informa i ens dóna opcions.
Està bé saber què i com es treballen la infraestructura que hem anat
construint entre tots.
El fet de treballar sobre XOLN és importantíssim, està clar. I llavors
tothom valora la balança.
Però ara fa un any vaig fer aquestes preguntes i intueixo la resposta,
des de Goufone ofereixen fibra però no va per la XOLN, crec perquè la
única persona que m'ha respòs ha estat una persona de Goufone que em va
trucar oferint fibra però em va dir que no. O vaig equivocat?
M'agradaria entendre-ho.

El 14/5/20 a les 14:02, Enric ha escrit:

> Però a mi m'agradaria saber la resposta a aquestes altres preguntes:
> La fibra que surt en el mapa és de guifi.net entenc. O una part és
guifi i l'altra de Goufone? O no hi ha diferència?
> Perquè no ho entenc.
> Des de Can Fugarolas vam posar molts diners (més de 3000€) per fer
arribar al barri la fibra i a casa no m'ha pogut arribar i ara en veig
molta a Mataró, i ho vull entendre. No poso en dubte ni critico res.
Però algun cop se m'ha preguntat des de Can Fugarolas i ho vull entendre
i saber, per poder-ho explicar.

> Vinga,
>
> Salut i desobediència!

El 27/5/21 a les 9:02, ivan ha escrit: