[MataroSensefils] Economia Social i Solidària + Infraestructures col·lectives

ivan ivan a rusc.net
dij maig 27 15:22:33 CEST 2021

SomConnexio, tampoc fa XOLN <https://guifi.net/ComunsXOLN>.
utilitza una infraestructura de una multinacional extranjera.

Missatge de Enric <enric a musaik.net> del dia dj., 27 de maig 2021 a les
14:56: