[MataroSensefils] Economia Social i Solidària + Infraestructures col·lectives

ivan ivan a rusc.net
dij maig 27 09:02:55 CEST 2021

bon dia.

no entenc aquest correu.
la xarrada, està molt bé.

però no entenc perquè hi inclous Goufone <https://goufone.com/>.
SomConnexió <https://somconnexio.coop/> es una cooperativa, però no
desplega xarxa sobre la XOLN <https://guifi.net/ComunsXOLN>. SomConnexió
<https://somconnexio.coop/> rebent xarxa de una multinacional estrangera. i
mai ha utilitzat la xarxa de un dels operadors de Guifi.net.

Goufone <https://goufone.com/>, es una S.L. una empresa de proximitat que
desplega fibra òptica pròpia. i els treballadors, som locals.
i no em sembla malament l'estratègia de SomConnexió
<https://somconnexio.coop/>. però es una coop comercialitzadora de una
multinacional estrangera.

salutacions.

Missatge de Ferriol <ferriol a musaik.net> del dia dt., 25 de maig 2021 a les
23:44: