[MataroSensefils] Economia Social i Solidària + Infraestructures col·lectives

Ferriol ferriol a musaik.net
dim maig 25 23:44:03 CEST 2021

Hola,

Aquests dies s'estan duent a terme unes xerrades inspiradores per
definir el objectius estratègics de Som Connexió.

Em plau molt compartir-vos aquesta xerrada on hi ha participat la
Fundació Guifi, amb el molt estimat Ramon Roca.

https://www.youtube.com/watch?v=nCsxEpl6NEI

Fa un temps vam estar parlant en aquesta llista de la decisió de triar
proveïdor, en aquell cas vam acabar triant entre Goufone i Som Connexió.
Jo he triat Som Connexió i n'estic molt content ara que veig el debat
que s'ha obert perquè les sòcies en definim l'estratègia. I en aquesta
xerrada en concret, la demanda clau de la Fundació és desplegar xarxes
XOLN. Està clar que amb Goufone o qualsevol empresa particular, no hi
haurà el debat per definir-la l'estratègia i en el cas de Goufone tampoc
XOLN.

Tant de bo, Som Connexió més endavant pugui contribuir a crear
infraestructures col·lectives. En tot cas, pel meu gust triar una
empresa de l'economia social i solidària ja és un plus.

Au, salut, amor i xarxa!