[MataroSensefils] IPFS - Guifilab?

Marcos Bernabé marcos a tecnonucleo.org
dis jul 25 12:47:34 CEST 2020

Hola Jordi!

Genial! ja pensava que algú ho estaria fent servir a guifinet :) ¿Li demano
data al noi de Eurecat (Aleix)? o li proposem a en Victor tal i com ho
teníeu planejat, potser en Victor domina més i pot aportar la seva
experiència dins la nostra xarxa (o tots dos).

També penso que és millor virtual ¿quina plataforma feu servir?

Gràcies!