[MataroSensefils] IPFS - Guifilab?

dij jul 23 13:19:36 CEST 2020

Hola Marcos!
En Victor Bjelkholm que és desenvolupador de IPFS va muntar un node IPFS
dins la xarxa que actualment està operatiu. Va quedar pendent de fer un
Guifilab sobre el tema. Potser podem mirar de fer algun Gufilab virtual i
convidar-lo a ell també. D'aquesta manera també ens serviria fer fer un
reboot als Guifilabs que em consta que hi ha moltes ganes però per una cosa
o un altre ningú fa un pas endavant. T'ajudo amb el que necessitis.
Salut!
Jordi

Missatge de Marcos Bernabé <marcos a tecnonucleo.org> del dia dj., 23 de jul.
2020 a les 11:46: