[MataroSensefils] IPFS - Guifilab?

dim jul 28 08:55:34 CEST 2020

Hola Marcos!
Jo li demanaria a l'Aleix i convidaria a en Victor. Si el tema genera
interés i si en Victor en té ganes, potser ens en pot fer una segona
xerrada d'ampliació. En Victor només parla Anglès. Podem fer un Jitsi al
server de Can Fugarolas que administra l'Enric:
https://jitsi.canfugarolas.org/guifilabmataro
Penso que el millor horari és per la tarda. Tradicionalment els
Guifilabs els fèiem divendres al vespre. Parla amb l'Aleix a veure quan ell
pot i mirem d'engegar el tema. Aquestes dates són una mica complicades pq
hi ha gent de vacances però, el fet que el Guifilab sigui virtual,
segurament permetrà que vingui gent de fora de Mataró.
Ja diràs Marcos. Salut!
Jordi

Missatge de Marcos Bernabé <marcos a tecnonucleo.org> del dia ds., 25 de jul.
2020 a les 12:48:

> Hola Jordi!
>
> Genial! ja pensava que algú ho estaria fent servir a guifinet :) ¿Li
> demano data al noi de Eurecat (Aleix)? o li proposem a en Victor tal i com
> ho teníeu planejat, potser en Victor domina més i pot aportar la seva
> experiència dins la nostra xarxa (o tots dos).
>
> També penso que és millor virtual ¿quina plataforma feu servir?
>
> Gràcies!

>>> llista_matarosensefils.net llista de correu
>>> llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be