[MataroSensefils] Fwd: Servidor Sentilo de proves operatiu

dis maig 19 11:58:52 CEST 2018

I un servidor Sentilo de proves. Qui vulgui entrar i remenar que em fagi un
mail privat

Va, a veure qui s'anima!

---------- Missatge reenviat ----------
De: Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
Data: 19 de maig de 2018 a les 11:55
Assumpte: Servidor Sentilo de proves operatiu
Per a: thingsnetwork a canfugarolas.org

Hola,

He agafat la màquina virtual amb Virtual Box que hi ha a la web de Sentilo
i la he passat al meu Proxmox. He fet un backup i es pot instal·lar
fàcilment a qualsevol altre Proxmox, per exemple el que hi ha a Can
Fugarolas.

Podeu accedir al servidor Sentilo des de Internet:

http://jordi.qui.guifi.net:8080/sentilo-catalog-web/

I des de Guifi:

http://10.139.66.98:8080/sentilo-catalog-web/

Usuari admin
Clau

El API REST Endpoint està escoltant a:

http://jordi.qui.guifi.net:8081
http://10.139.66.98:8081

Està la instal·lació per defecte i no he tocat res però té molt bona pinta.
Sembla molt madur i funcional tot plegat. Entreu i remeneu!!!

Seguim!!!