[MataroSensefils] Fwd: Servidor Sentilo de proves operatiu

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
diu maig 20 00:29:16 CEST 2018

Uaaauuuu,... m’acabo d’assabentar de tot plegat.

Sentilo es una plataforma desenvolupada a ordres del Tries per OpenTrends. L’unica cosa bona del tries... tirar per software lliure.

En tots els projectes que faig, de caire públic, ens obliguen per concurs a monitoritzar i vincular les dades al sentilo (pels que no ho sabeu, em dedico al tema enginyeria i energètic entre altres...).

Per altre banda, he estat remenant sigfox, LoraWan i demes, i vaig esta mirant amb varis fabricants, com Libelium, per muntar sensoritzacio i monitoritzacio.

Jo m’apunto a tot el tema!! De fet em molaria tenir GW i alguns sensors.

Anem comentant!!

SAX!!

Xevi Palacios
677.57.93.00