[MataroSensefils] Problemes de configuración al nou node del c/Castaños

Xavi Poza Sureda xavi.poza a ticae.com
dis ago 4 10:47:19 CEST 2018

L'ús de tecnologia tdma ( nv2, airmax,...) democratitza la xarxa i fa que
tothom tingui les mateixes oportunitats en el mateix medi. Si es veritat
que la fa menys neutre en aquest sentit, pero per aixo que dieu caldria un
altre radio fisic.
A les opcions de radio es pot posar 'any' com a protocol i es pot connectar
qualsevol client pero tinc entes que desvirtua les funcions del tdma,
perque els clients que no ho son passen a estar els ultims de la cua.
Amb les noves radios mu-mimo ja es permet diversos clients parlant a la
vegada desde la mateixa radio, s'hauria de canviar de radio.

Crec que seria mes interessant i desde aqui faig una crida a qui estigui
disposat, a fer un test a 60hz i passar part de la xarxa wifi a gigabit.

El dv., 3 ag. 2018, 19:43, Aureli <agomez a pinedasensefils.cat> va escriure: