[MataroSensefils] Problemes de configuración al nou node del c/Castaños

Aureli agomez a pinedasensefils.cat
div ago 3 19:42:35 CEST 2018

en la meva opinio, ara es treballa amb "protocol NV2 activat", i una xarxa
oberta si calgues s'hauria de poder desplegar un client sense NV2* a banda
i banda de l'enllaç*. Per econmica de diners i de temps segurament @
Roberto Teijeiro et surt mes acompte posar una mikrotik al teu terrat per
fer l'enllaç... tot depen de les ganes i sobretot del temps que timguem a
l'hora de fer l'enllaç. Tenint en compte que si ho fem voluntaris el temps
es un be escas :-(....

> Sobre lo de Mikrotik i el NV2:
>
> Fem servir aquestes antenes, perquè quan es va muntar el supernode es va
> veure que son les que funcionen millor avaluant diferents criteris. Qui
> monta el supernode decideix quina tecnologia fer servir, però no és que
> Mataró SenseFils tingui cap acord amb Mikrotik, que quedi clar.
>
> Desconec si en aquest cas concret es podria trobar alguna solució tècnica
> per poder permetre connexions amb altres tecnologies. No sé si dic una
> bajanada, però potser creant un virtual AP que no treballi amb NV2... no
> [...]

6th guifi.net anniversary and celebration of the 9.000 first operational
nodes, has gone!!!
In the spirit of an open WiFi network service, the 6th anniversary of
guifi.net happen in the town of Pineda de Mar (Barcelona -SPAIN). There are
all invited.
Ref.:
http://guifi.net/node/29510
http://guifi.net/SAX2010M