[MataroSensefils] Problemes de configuración al nou node del c/Castaños

Roberto Teijeiro roberto.t.couto a gmail.com
dll ago 6 10:52:40 CEST 2018

El que necessito realment és una conexió a internet provisional pels
propers 3 o 4 mesos i volia aprofitar la meva antena Tp-link. Havia provat
a conectarme al node de plaça Cuba per ser el mes proper però ho podría
intentar amb un altre.
Coneixeu algún node que permeti conectarme amb la meva antena?