[MataroSensefils] connexió fisica des de torre maresme - incidencia porta.santfrancesc.matarosensefils.net

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dij jun 1 21:34:49 CEST 2017

quina es la teva ip?

tens el router connectat a la corrent?

El dia 1 juny 2017 7:04 p.m., "Dirk Volkmar via llista_matarosensefils.net"
<llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be> va escriure: