[MataroSensefils] connexió fisica des de torre maresme - incidencia porta.santfrancesc.matarosensefils.net

Dirk Volkmar dirkvolkmar a yahoo.com
dij jun 1 19:00:49 CEST 2017

hola a tots

soc en dirk (id wifi dirk.volkmar) visc al 14è de la torre maresme i rebo senyal per cable des de dalt la torre
ara bé fa uns dies que no em puc conectar a internet

amb l'ajuda del Enric Castellà he fet unes quantes proves al terminal i les respostes dels ping
és que el meu ordenador conecta amb el syslink però des d'alla no fins el servidor del terrat
podria ser que s'hagi accidentalment desconectat el meu cable?
alguna altra pista per poder restablir la meva connexió?

moltes gràcies pel vostre support i la vostra ajuda

dirk