[MataroSensefils] connexió fisica des de torre maresme - incidencia porta.santfrancesc.matarosensefils.net

Enric enric a musaik.net
div jun 2 00:09:12 CEST 2017

Salut,

la ip és 10.140.53.26 i contesta els pings des del portàtil.

Si desconnecta el cable del router que ve del terrat, s'apaga un llumet
i si es torna a connectar s'encén.

Però des del node de Torre Maresme no contesta els pings el
10.140.53.26. A no ser que el router tingui algun tallafocs.

Però des del portàtil no arriba a Torre Maresme.

Node:

http://guifi.net/en/guifi/device/63045

A 01-06-2017 21:34, Ivan Bladé escrigué:

Links:
------
[1] http://llista_matarosensefils.net