[MataroSensefils] Problemes configuracio mikrotik

Ivan Bladé iblade a goufone.com
div abr 28 08:06:25 CEST 2017

configura el
SSID: guifi.net-MatAlamosAP1-5
IP addresses: 10.140.53.139/27
IP routes: 10.140.53.129

amb això, despres entro a la SXT i l'acabo de configurar. l'hauràs de
deixar connectada, per que hi pugui accedir.

si ho fas per SSH o telnet, ho pots fer enganxant això.
#
ssh admin a 192.168.1.1
#
/interface wireless set [ find default-name=wlan1 ] band=5ghz-a/n
country=spain frequency=5240 radio-name=MatSantBru4
ssid=guifi.net-MatAlamosAP1-5
/ip address add address=10.140.53.139/27 interface=wlan1
/ip route add dst-address=10.0.0.0/8 gateway=10.140.53.129
/
#
#
telnet 192.168.1.1
#
[...]

El dia 27 d’abril de 2017 a les 22:36, Jordi Català i Vilanova <
jcvpolaco a msn.com> ha escrit:

> [...]
> configuració i ara em trobo perdut.
> L'ivan me la va vendre configurada.
>
> Algú sap com configurar-la?
> Abans tenia una nanostation i era molt fàcil. Pero amb la mikrotik sxt
> 5lite no me'n surto.
> Algun manual? Algú em pot dir per on començar?
> Merci
>
> Obtén l'Outlook per a l'Android <https://aka.ms/ghei36>

> 0182-3882-00-0201616289 (IBAN ES1301823882000201616289)
>
> Per esborrar-te de la llista envia un correu llista-request@
> matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

[image:
https://lh6.googleusercontent.com/proxy/r3gSpV5jyh5dfYFDViBk524fI3n9PoJY_Q7l1lm1Nub5IpFTJ1Bh4epCLWk8UvZjSxtELQFrrXuvdv_TrmwTQZjF=w5000-h5000]
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.

Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades
de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal que
puguin constar en aquest document, seran incorporades a un fitxer
responsabilitat de *GurbTec Telecom S.L.*, la finalitat del qual serà dur a
terme les gestions derivades de la relació comercial establerta. Les dades
seran tractades de manera confidencial i respectant les normes estipulades
a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els drets d’accés, rectificació,
cancel·lació i oposició al tractament de les dades dirigint-vos per escrit
a: *GurbTec Telecom, S.L. Carrer Ató Bisbe, 4 Vic (08500) Barcelona*