[MataroSensefils] Problemes configuracio mikrotik

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
div abr 28 08:16:28 CEST 2017

Bon dia.

Ahir a la nit vaig estar intentant connectar, posant els paràmetres, els mateixos que m'has donat tu,..., però em deia unreachable (suposo que volia dir que no arribava).

Remenant la SXT, vaig veure que dins de l'apartat files, hi havia un arxiu que segurament vas crear on hi havia la configuració guardada.

l'he carregat, però em seguir donant a routes unreachable. l'he tingut així tota la nit i res.

He tornat a fer un reset, desconectant el poe, connectant un tornavís a la clavija de reset, i he tornat a carregar la configuració. Res de res. Seguia igual.

Ara, aquest matí he tornat a fer el mateix, i he tornat a carregar la mateixa configuració,..., i wualá,..., a routes m'ha donat recheable (o sigui que arribava a matalamos), i a la gràfica de la pàgina inicial sortia tràffic.

Ara ja torno a estar connectat.

Si li vols fer una ullada que ho tingui tot bé,..., jo vaig perdudíssim amb l'entorn mikrotik.