[MataroSensefils] Problemes configuracio mikrotik

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dij abr 27 22:36:14 CEST 2017

Hola bona nit.
Soc en jordi... el matsantbru4.
He tingut la antena apagada durant unes setmanes... i ara que l'he connectat no enllaça  amb matalamos.
He entrat a la configuracio pero la he trobat tota en blanc... sense configuració i ara em trobo perdut.
L'ivan me la va vendre configurada.

Algú sap com configurar-la?
Abans tenia una nanostation i era molt fàcil. Pero amb la mikrotik sxt 5lite no me'n surto.
Algun manual? Algú em pot dir per on començar?
Merci

Obtén l'Outlook per a l'Android<https://aka.ms/ghei36>