[MataroSensefils] connexió des de Vilassar de Mar

jpc jeus.vdm a gmail.com
dic jun 15 09:57:29 CEST 2016

> Bon dia!
> Has mirat de contactar també amb els supernides de Cabrils i Vilassar
> que comentes per veure si estan opetatius i amb radios disponibles per
> extendre la xarxa?
Hola
Gràcies per la resposta.

El node de Vilassar no el puc veure perquè me'l tapen molts edificis.
Amb el de Cabrils, en principi tinc visió directa.
Segons la informació del node http://guifi.net/ca/node/76822
està operatiu i en la llista de trastos apareix el tipus ràdio.

De tota forma he agafat l' email que apareix en el node i l'he escrit
per assegurar-me

> Si no ho estan caldria veure si connectant amb la torre del Autodara
> tens bona qualitat de senyal per no perjudicar als altres usuaris.
La torre d'Autodara no la puc veure, me la tapen diversos edificis.

> Pel que fa al suport per decidir antenes, etc estem a la teva
> disposició. Seria molt xulo connectar Vilassar a la xarxa.
En la web apareix una llista de "proveïdors" i vaig contactar amb un,
però no he tingut massa resposta.
L'altra opció és fer-ho jo, i aleshores necessitaria el vostre consell
per decidir els aparells.
L'única cosa que em preocupa és saber si realment puc rebre la senyal
del node CbrPjeSantJoan5. No sé com podria fer una prova.

> Sobre la xerrada ara mateix no n'hi ha cap prevista a Mataró però
> l'Enric o jo mateix n'estarem encantats.
> Va, no ho deixem refredar.
D'acord. Jo també tinc ganes de resoldre-ho ràpid.

Salutacions.
 Jeus