[MataroSensefils] connexió des de Vilassar de Mar

div jun 10 08:10:03 CEST 2016

Bon dia!
Has mirat de contactar també amb els supernides de Cabrils i Vilassar que
comentes per veure si estan opetatius i amb radios disponibles per extendre
la xarxa? Si no ho estan caldria veure si connectant amb la torre del
Autodara tens bona qualitat de senyal per no perjudicar als altres usuaris.
Pel que fa al suport per decidir antenes, etc estem a la teva disposició.
Seria molt xulo connectar Vilassar a la xarxa.
Sobre la xerrada ara mateix no n'hi ha cap prevista a Mataró però l'Enric o
jo mateix n'estarem encantats.
Va, no ho deixem refredar.
A tope!
Jordi
El dia 8 juny 2016 09:03, "jpc" <jeus.vdm a gmail.com> va escriure:

Hola
Fa uns anys vaig estar mirant la possibilitat de connectar-se a guifinet
des de Vilassar de Mar.
Ara veig que hi ha un supernode a Vilassar de Mar i un altre a Cabrils
(els tinc a 1,5km i 2 km de distància) i fins i tot el de la Torre d'Ara
de Mataró que està a poc més de 3 km (potser algun edifici em fa ombra).

A més de fer una connexió senzilla, podria intentar convèncer a uns
companys per intentar crear un supernode en una zona més cèntrica del
poble (en un casal).

Teniu prevista en breu alguna xerrada informativa, taller... a Mataró?
Hi hauria la possibilitat de rebre assessorament, consell respecte a
l'equipament idoni?

Salutacions,

 Jens