[MataroSensefils] connexió des de Vilassar de Mar

Enric enric a musaik.net
dic jun 8 09:14:31 CEST 2016

Ho sento l'enllaç no estava bé

http://sopa.musaik.net/xerrada/Hypatia/Impress/index.html

De fet, com veus és una xerrada que es va fer a l'espai Hypatia de
Vilassar de Mar fa un o dos anys.

El 08/06/16 a les 09:12, Enric ha escrit: