[MataroSensefils] connexió des de Vilassar de Mar

dic jun 15 17:11:24 CEST 2016

Si no tens sort amb el mail de l'usuari de Cabrils pots provar d'enviar
mail a la llista de Guifi del Maresme:

guifi-maresme a llistes.guifi.net

https://llistes.guifi.net/sympa/arc/guifi-maresme

El dia 15 de juny de 2016, 9:57, jpc <jeus.vdm a gmail.com> ha escrit: