[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

dll feb 29 13:26:25 CET 2016

Perfecte si ho pots fer tu mateix! Et farem un cop de mà en la configuració.

Cal:
1-saber a quin supernode més proper pots connectar.
2-comprar el material
3-configurar-ho
4-instal.lar

En el cas d'apadrinar tu el material ho introduiriem a la web i quedaria
pendent de compensar per futurs usuaris que connectin al teu node.

Ivan, a quin SN creus que seria millor connectar?
Gràcies
Jordi
El dia 29/02/2016 11.48, "Luis Correa Martinez" <mail.luis.yo a gmail.com> va
escriure: