[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

Luis Correa Martinez mail.luis.yo a gmail.com
dll feb 29 11:48:29 CET 2016

---------- Mensaje reenviado ----------
De: "Luis Correa Martinez" <mail.luis.yo a gmail.com>
Fecha: 29/02/2016 11:40
Asunto: Re: nou usuari MatRiuCongost4
Para: <llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be>

Ok. Llavors per poder unirme, degut a la distància la única opcio es crear
un supernode, i per ferho necessito una antena més, tipus powerbeam con la
meva (o mes petita) i una omnitik.
El tema de la instalació, per part meva hi entenc una mica d'informàtica i
xarxes, soc estudiant de cfgs desenvolupament d'aplicacions web, i podría
realizar una instalació i configuració si no es massa complexa i sem donen
indicacions, o podría ajudar si fes falta. Encara que si fos necessari
podríem tenir en compte el servei d'un instalador.

Llavors, suposant que en un principi jo puc assumir tots el costos(que esta
per confirmar) i podem tirar-ho endavant, quins serien els passos a seguir?
En realitat tinc una mica de pressa ja que estudio a distància i m'acabo de
mudar i necessito internet.

Gràcies

Luis

> Message: 1
> Date: Sun, 28 Feb 2016 22:00:04 +0100
> From: Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
> To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
>         <llista a matarosensefils.net>
> Subject: Re: [MataroSensefils] Fwd: Re: nou usuari MatRiuCongost4
>
> Hola Luís,
>
> Els supernodes on ens connectem actualment han sorgit de la iniciativa
> d'usuaris com tu que han volgut connectar-se i fer créixer la xarxa.
Sovint
> el que es fa fa és iniciar un apadrinament (diga-li crowdfounding,
Verkami,