[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

ivan ivan a matwifi.com
dll feb 29 13:31:04 CET 2016

El dia 29 de febrer de 2016, 13:26, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

> Perfecte si ho pots fer tu mateix! Et farem un cop de mà en la
> configuració.
>
> Cal:
> 1-saber a quin supernode més proper pots connectar.
> 2-comprar el material

​abans de comprar, has de saber on connectaràs.​

> 3-configurar-ho
> 4-instal.lar
>
> En el cas d'apadrinar tu el material ho introduiriem a la web i quedaria
> pendent de compensar per futurs usuaris que connectin al teu node.
>
> Ivan, a quin SN creus que seria millor connectar?

​no ho se.
una foto des de la taulada, pot ajudar, els scans, son bastant dolents,
però potser per que no està ben enfocat.​

<http://www.goufone.com/>
-

--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.