[MataroSensefils] Nou usuari MATRiuCongost4

Luis Correa Martinez mail.luis.yo a gmail.com
dij feb 25 14:49:04 CET 2016

Hola bon dia,

Estic intentant crear una nova connexió pero no se quin problema tinc.
Tinc una antena powerbeam M5 de ubiquiti, sembla que no dispose de
configuració d'unsolclick i segons sembla estic conectat a
MatGeganta-Mainada. Adjunto la configuració del powerbeam..
En principi ho he configurat tot tal i com he vist en aquest video:
https://www.youtube.com/watch?v=HGjUdu0KZzc

El tema es que a la pestanya "main" de AirOs apareix com connectat a
Geganta-Mainada senyal -72/-74 i soroll -105 però amb l'eina de ping del
mateix AirOS no aconseguiexo resposta de la ip que tinc configurada com a
gateway que es 10.139.66.193 amb mascara 255.255.255.192.
La ip de la antena es la .214

Tambe he creat un usuari per sortir a internet que s'hauria d'activar un
cop aixo funcioni.

Gracies,
Luis.