[MataroSensefils] Nou usuari MATRiuCongost4

dij feb 25 15:14:25 CET 2016

Hola Luis!
Benvingut! :-)
L'enllac Geganta-Mainada té una antena i configuració pensada per estendre
la xarxa i no per connectar usuaris. Quines altres xarxes de Mataró sense
fils veus i amb quina senyal?
Gràcies!
Jordi
El dia 25/02/2016 14.49, "Luis Correa Martinez" <mail.luis.yo a gmail.com> va
escriure: