[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

dim des 13 08:04:53 CET 2016

Perfecte Enric! A mi em fa molta gràcia fer-ho a Can Fugarolas.
Si tothom ho veu bé divendres comencem amb la difussió del Guifilab.
A tope!
Jordi

El dia 12 des. 2016 7:30 p. m., "Enric" <enric a musaik.net> va escriure: