[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

Enric enric a musaik.net
dll des 12 19:30:21 CET 2016

Salut,

des del Coworking de Can Fugarolas se'ns ofereix el seu espai per poder
celebrar el guifilab, i podem parlar de com organitzar-nos per
celebrar-ne més en aquest espai.
Hi ha gent interessada en participar del guifilab sobre Ansible i Docker.
Jo m'encarregaria de gestionar l'espai, obrir, tancar, projector, ...
Estem a la xarxa Mataró Sensefils, i tenim internet via goufone.

Pel qui no coneix Can Fugarolas, és un espai autogestionat on hi
convivim més de 20 col·lectius de tipus molt diferents. Si voleu més info
http://canfugarolas.org

També com a espai autogestionat que és, no hi ha res gratuït, però tot i
que ja hi aportem molt de coneixement si hi celebrem el guifilab, estem
enmig d'una campanya de micromecenatge que podeu participar-hi com a
petit intercanvi, si voleu.
http://verkami.canfugarolas.org

Vols contribuir en l'*autogestió* de Can Fugarolas?
<http://canfugarolas.org>
Estem fent una campanya de micromecenatge per fer diverses obres. Entra
al verkami <http://verkami.canfugarolas.org>