[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

Jose Legido jose a legido.com
diu des 11 22:44:03 CET 2016

Jo no puc anar però com sempre, si ho podeu gravar o fer streaming o alguna
eina interactiva molaria.
Jo tenia pensat fer un de docker i integració continua algun dia que vagi a
Matató

Gràcies!