[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

diu des 11 20:46:50 CET 2016

Hola!

Sobre aquest Guifilab, demano poder fer-ho com sempre a l'espai Xnergic del
TecnoCampus o hi ha alguna altre proposta d'espai?
Salut!

Jordi

El dia 28 de novembre de 2016, 23:07, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: