[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

Nicolás Quesada nicolasquesada a gmail.com
dim des 13 10:57:12 CET 2016

Bon dia, em sembla molt interessant, però malauradament no hi podré
assistir. És planteja en aquestes sessions cap mena de gravacio per poder
accedir posteriorment al document?

Gràcies!!

El dia 13 des. 2016 8:05 a. m., "Jordi Clopes Esteban" <
jordiclopes a gmail.com> va escriure: