[MataroSensefils] (sense assumpte)

div maig 15 18:30:49 CEST 2015

Hola Josep Maria,

Per connectar a Mataró sense fils tens dues opcions:
1-Fer-ho tu mateix amb l'ajuda de la documentació de la web i el suport que
ens donem entre nosaltres els usuaris via llista de correu.
2-Contractar a un professional.

En totes dues opcions el que te recomanaria és:

   1. Anar a la web i crear-te un usuari. http://guifi.net/ca/user/register
   2. A l'apartat del mapa afegir el teu node en projecte.
   http://guifi.net/ca/node/11031/view/map
   3. Un cop afegit el teu node projectat al mapa hauries de mirar quin és
   el teu "supernode" més proper amb el que hi tens visió directe, això és,
   sense obstacles (edificis) pel mig. Els "supernodes" estan representats amb
   una estrella de color verd al mapa. Si tens dubtes pots enviar un mail a la
   llista i t'ajudem. Per veure si veus algun supernode va molt bé fer alguna
   foto d'on posaràs l'antena i enviar-la a la llista de correu. Així també et
   podrem ajudar.
   4. Un cop determinat a quin "supernode" et pots connectar podrem veure
   quin equip necessites per connectar-hi. No tots els supernodes són iguals
   ja que la tecnologia avança molt ràpidament i ara no són les mateixes
   antenes que fa 1 any.

Espero que amb això puguis començar. Qualsevol cosa en parlem per la
llista, així si hi ha algú amb els mateixos dubtes que tu, també podrà
llegir les respostes.

Endavant i ànims!

Jordi

El dia 14 de maig de 2015, 16:17, Josep Maria Amador <amadormail4 a gmail.com>
ha escrit: