[MataroSensefils] Fwd: Recordatori de pertinença a les llistes de correu de matarosensefils.net

Enric enric a musaik.net
dis maig 16 09:41:04 CEST 2015

El 15/05/15 a les 23:11, Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> Hola!
>
> De l'allotjament vell fem servir alguna cosa?
Caldria mirar què hi ha exactament.
El wiki i el drupal, on són?
No estant al mateix lloc?

> Enric, les llistes que es fan servir Mataró i Isern puntualment estan
> migrades, oi?
La llista general i la d'isern estant migrades. Les altres no. Tot i
això, crec que la d'isern no es fa servir gens ... però la deixarem un
temps.

> René, el Wiki també el tens al teu server?
>
> Els hi dic que ho eliminin tot o almenys les llistes?
Les llistes ho podem fer nosaltres, però millor tot. Però alguna copia
de seguretat per algun lloc?