[MataroSensefils] (sense assumpte)

div maig 15 20:13:17 CEST 2015

M'acabo d'adonar rellegint el correu que hi ha una cosa (almenys) que no
queda prou ben explicada:
Quan em refereixo que "pot anar bé fer fotos de l'antena" em refereixo de
fer fotos del que es veu des de l'antena, en direcció on hi ha (segons el
mapa) un supernode. Pensa que les fotos es poden ampliar i ens poden
permetre identificar si tens visió directe des de casa teva amb un
supernode o no la tens.

Seguim

Jordi

El dia 15 de maig de 2015, 18:30, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: