[MataroSensefils] Fwd: Fwd: node desconnexió

ringomcfly ringomcfly a gmail.com
dij des 10 22:38:32 CET 2015

Bona nit,

He conectat el cable, configurat el proxy, i provat els els enllaços que mhas donat. En principi be.

El sopadepedres el veig. I els altres, em surt aquesta pantalla de codi. Jo no recordo el meu codi..i que entrava amb el teu provisionalment Ivan. Tampoc el recordo.
'Gerard.sala' era el nom..nomes em falta saber la meva contrasenya doncs?

Merci bonanit

Enviado de Samsung Mobile

connectat al cable i prova aquest enllaços:
http://192.168.1.1
https://192.168.1.1
http://10.139.56.2
http://sopa.musaik.net/
http://91.213.30.162
https://91.213.30.162

pensa en configurar el proxy
host: video.matarosensefils.net
port: 3128
usuari: nom.cognom
contrasenya: ********

El dia 10 de desembre de 2015, 10:00, ringomcfly <ringomcfly a gmail.com> ha escrit:
Ok merci per afegir mail a la llista.
Cert Ivan, el vaig desconnectar de la corrent i ni ho recordava. Ara l'he connectat de nou i veig que s'encen el PWR, els dos LAN apagats i la primera linia de cobertura en vermell. Pot ser que al passar mes estona reaccionin els apagats? Ho podre mirar al migdia.

Gerard.

Enviado de Samsung Mobile