[MataroSensefils] Fwd: Fwd: node desconnexió

ivan ivan a matwifi.com
dij des 10 12:25:18 CET 2015

la teva antena ja respon

connectat al cable i prova aquest enllaços:
http://192.168.1.1
https://192.168.1.1
http://10.139.56.2
http://sopa.musaik.net/
http://91.213.30.162
https://91.213.30.162

pensa en configurar el proxy
host: video.matarosensefils.net
port: 3128
usuari: nom.cognom
contrasenya: ********

El dia 10 de desembre de 2015, 10:00, ringomcfly <ringomcfly a gmail.com> ha
escrit:

    <http://matwifi.com>