[MataroSensefils] Fwd: Fwd: node desconnexió

ivan ivan a matwifi.com
div des 11 08:40:11 CET 2015

he modificat la contrasenya i  l'enviat en privat.

l'imatge de la dreta es la teva antena no es on has de posar l'usuari del
proxy.

PD:
si us plau, no envieu arxius de 3MB a la llista, n'has enviat dos, som 150
usuaris en aquesta llista multiplicat per 6MB has enviat 900MB. i el
servidor de correu esta darrera un ADSL domestic amb 1MB de pujada, s'haurà
passat un hora per enviar aquest correu.

El dia 10 de desembre de 2015, 22:38, ringomcfly <ringomcfly a gmail.com> ha
escrit:

    <http://matwifi.com>