[MataroSensefils] Històric llista matarosensefils. Gràcies Enric!

Enric enric a musaik.net
dij abr 23 12:02:37 CEST 2015

El 23/04/15 a les 11:58, Xevi Palacios ha escrit:
> Que grans Enric!!! (i no em refereixo a edat i embergadura eh... ;P )
>
> Avui que és la diada, podríes pensar en fer un llibre de totes
> aquestes "històries de guerrilla"!!! I n'hi podem afegir moltes
> més!!!! A més, les tens documentades en emails!!! ;P

Salut,

ja que parles d'històries de guerrilles, Sant Jordi i llibres, jo crec
que un que s'acosta molt al que fem en aquesta llista, és aquest:

http://hackstory.es/#work

Una mica de història prèvia al que hem estat nosaltres.