[MataroSensefils] Històric llista matarosensefils. Gràcies Enric!

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dij abr 23 11:58:50 CEST 2015

Que grans Enric!!! (i no em refereixo a edat i embergadura eh... ;P )
Avui que és la diada, podríes pensar en fer un llibre de totes aquestes "històries de guerrilla"!!! I n'hi podem afegir moltes més!!!! A més, les tens documentades en emails!!! ;P
SAX!!
Xevi
Date: Thu, 23 Apr 2015 09:49:27 +0200
From: enric a musaik.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Històric llista matarosensefils. Gràcies Enric!

    El 23/04/15 a les 09:28, Jordi Clopes
      Esteban ha escrit:

      Sí!!! ho vaig mirar i l'històric comença per
        l'época de l'Atac
          sense fils però hi havia més correus abans :-p

    Jordi, creus que n'hi havia d'abans?

    Jo en tinc algun, però són personals, no com a llista.

    Per cert, segur que se n'ha perdut algun, tenia tots els personals
    de sensefils i de la llista barrejats i crec que ho vaig separar bé.
    Però estem parlant de moooooolts missatges.

    I és divertit veure el que feiem fa més de 10 anys!

    Per mi, l'inici de mataró Sensefils van ser dos moments.

    Un, la trobada al Local Social el Musaik, que estava al Carrer Sant
    Simó, al costat del Fossar Xic i, l'altre, quan en Ferriol va poder
    sortir per internet via casa en Jordi amb el primer enllaç que jo
    vaig conèixer, i que van estar moltes setmanes per aconseguir-ho per
    culpa de on conèixer aquesta instrucció de l'iptables:

    iptables -t nat -A POSTROUTING -j MASQUERADE

    El famós NAT!

        El dia 23 abril de 2015, 9:02, Jose
          Legido <jose a legido.com>
          ha escrit:

          Potser ha
            pasast per alt, però tenim l'històric dels correus de la

            llista des del 2004!!!!

            https://llistes.anem.be/pipermail/llista_matarosensefils.net/

            Putu crack Enric!!!!

            Moltes gràcies!!!!

            Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa
            sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes
            (24 €/any) al nº de compte 0182-3882-00-0201616289

            Per esborrar-te de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net
            amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

            Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del
            HacKlAb NòmAdA

Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del HacKlAb NòmAdA

    --

      Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova
      llei de l'educació pública, laica, popular, democràtica,

      ILP d'Educació

Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del HacKlAb NòmAdA