[MataroSensefils] Històric llista matarosensefils. Gràcies Enric!

Enric enric a musaik.net
dij abr 23 09:49:27 CEST 2015

El 23/04/15 a les 09:28, Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> Sí!!! ho vaig mirar i l'històric comença per l'época de l'Atac sense
> fils <http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/135764> però
> hi havia més correus abans :-p

Jordi, creus que n'hi havia d'abans?
Jo en tinc algun, però són personals, no com a llista.
Per cert, segur que se n'ha perdut algun, tenia tots els personals de
sensefils i de la llista barrejats i crec que ho vaig separar bé. Però
estem parlant de moooooolts missatges.
I és divertit veure el que feiem fa més de 10 anys!

Per mi, l'inici de mataró Sensefils van ser dos moments.
Un, la trobada al Local Social el Musaik, que estava al Carrer Sant
Simó, al costat del Fossar Xic i, l'altre, quan en Ferriol va poder
sortir per internet via casa en Jordi amb el primer enllaç que jo vaig
conèixer, i que van estar moltes setmanes per aconseguir-ho per culpa de
on conèixer aquesta instrucció de l'iptables:

iptables -t nat -A POSTROUTING -j MASQUERADE

El famós NAT!

> [...]
>
>     https://llistes.anem.be/pipermail/llista_matarosensefils.net/
>
>     Putu crack Enric!!!!
>     Moltes gràcies!!!!
>
>     Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense
>     fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any)
>     al nº de compte 0182-3882-00-0201616289
>
>     Per esborrar-te de la llista envia un correu
>     llista-request a matarosensefils.net
>     <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula
>     "unsubscribe" en l'assumpte del correu
>
>     Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del HacKlAb NòmAdA

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>