[MataroSensefils] Presentació a la llista i informació sobre nou node.

Paco paco a onna.be
dll maig 19 11:34:19 CEST 2014

On Mon, 19 May 2014, Pedro Gonzalez de la Cruz wrote:

> No t'han de posar cap pega, no t'ho poden denegar. Has de tenir en comte que li has de comunicar al propietari de la vivenda i un cop li hagis comunicat, millor si tens un document que avali la seva conformitat, fes una exposició o carta per al president de la comunitat que expliqui que fas i com ho montes i que et compromets a retirar-ho en cas de que marxis de la comunitat. I si pots que t'ho posin en una acta del llibre de la comunitat quan facin una reunió, així tú tens el permís de la comunitat i ells també queden coberts en cas de que hi hagi cap desperfecte quan es fa la instal·lació o a l'hora de retirar-ho.
> [...]

Gràcies pels comentaris.
Tinc molt bona relació tant amb els propietaris com amb el president,
així que no crec que hi haja cap problema. A veureo si parlo amb ells
aquesta setmana.
Ja us aniré informant de com queda la cosa.

Salut.

--
Paco Esteban.
GnuPG key: 0x0E1192A4