[MataroSensefils] Presentació a la llista i informació sobre nou node.

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dll maig 19 10:53:17 CEST 2014

No t'han de posar cap pega, no t'ho poden denegar. Has de tenir en comte que li has de comunicar al propietari de la vivenda i un cop li hagis comunicat, millor si tens un document que avali la seva conformitat, fes una exposició o carta per al president de la comunitat que expliqui que fas i com ho montes i que et compromets a retirar-ho en cas de que marxis de la comunitat. I si pots que t'ho posin en una acta del llibre de la comunitat quan facin una reunió, així tú tens el permís de la comunitat i ells també queden coberts en cas de que hi hagi cap desperfecte quan es fa la instal·lació o a l'hora de retirar-ho.
Jo ho vaig fer així i no vaig tenir cap problema, també estava de lloguer.

Per exemple, per explicar el tamany de l'antena, vaig comentar que tenia la mida d'un tetrabrik d'un litre, per si hi havia algú q es pensava que posaria un parabólica.

Atentament,

Pedro González de la Cruz

Date: Mon, 19 May 2014 10:29:16 +0200
From: paco a onna.be
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Presentació a la llista i informació sobre nou node.

On Mon, 19 May 2014, ivan wrote:

> la majoria de vegades no cal presentar cap documentació, però això et pot
> ajudar una mica.
>
> http://matarosensefils.net/wiki/uploads/Wiki/solicitud_veins.pdf
> http://matarosensefils.net/entitats/Presentacio_veins_Mataro.pdf
> http://matarosensefils.net/wiki/uploads/Site/anunci_veins.pdf
> http://guifi.net/guifi.dir/PRESENTACIONS/2010/guifi.net-Professionals-201003.pdf
> http://www.boe.es/boe/dias/1998/02/28/pdfs/A07071-07074.pdf

Gràcies per al informació.

Aquí estic de lloguer, no sé si això influeix o no.
De tots formes no crec que em posen cap problema. Parlaré amb el
president de la comunitat.

La meva intenció inicial era no haver de molestar ningú per fer la
instal·lació. Ara serà un poc més lent tot plegat, suposo.

Vinga, salut.

--
Paco Esteban.
GnuPG key: 0x0E1192A4