[MataroSensefils] Presentació a la llista i informació sobre nou node.

Paco paco a onna.be
dll maig 19 10:29:16 CEST 2014

On Mon, 19 May 2014, ivan wrote:

> la majoria de vegades no cal presentar cap documentació, però això et pot
> ajudar una mica.
>
> http://matarosensefils.net/wiki/uploads/Wiki/solicitud_veins.pdf
> http://matarosensefils.net/entitats/Presentacio_veins_Mataro.pdf
> http://matarosensefils.net/wiki/uploads/Site/anunci_veins.pdf
> http://guifi.net/guifi.dir/PRESENTACIONS/2010/guifi.net-Professionals-201003.pdf
> http://www.boe.es/boe/dias/1998/02/28/pdfs/A07071-07074.pdf

Gràcies per al informació.

Aquí estic de lloguer, no sé si això influeix o no.
De tots formes no crec que em posen cap problema. Parlaré amb el
president de la comunitat.

La meva intenció inicial era no haver de molestar ningú per fer la
instal·lació. Ara serà un poc més lent tot plegat, suposo.

Vinga, salut.

--
Paco Esteban.
GnuPG key: 0x0E1192A4