[MataroSensefils] Fwd: Trobada per la Unitat Popular a Mataró- Mataró sense Fils

diu mar 23 11:12:54 CET 2014

Enric,
A mi m'agradaria fer un cop de mà en la trobada.
Sobre el tema que comentes de terres de l'Ebre és un problema conegut de fa
temps d'apropiació del nom de Guifi.net sense fer xarxa oberta i actualment
està en mans de la Fundació. La Fundació és qui fa l'arbitratge en aquest i
d'altres casos de conflicte.
Seguim!
Jordi
 El dia 22/03/2014 19.57, "Enric" <enric a musaik.net> va escriure: