[MataroSensefils] Fwd: Trobada per la Unitat Popular a Mataró- Mataró sense Fils

Enric enric a musaik.net
dis mar 22 19:56:41 CET 2014

Al 22/03/14 07:31, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:

> Endavant Enric! Serà una bona oportunitat per donar a conèixer el
> nostre projecte i aprendre d'altres experiències similars però
> d'àmbits diferents.

Compte, compte.
Endavant Enric no m'acaba de convèncer.
Creieu que s'hi ha de participar?
Hi voleu participar?
Qui anirà?

;-)

Per cert, ha vingut el meu germà que viu a les Terres de l'Ebre i m'ha
explicat cotilleos de guifi.net que em costen de creure.
S'ha muntat una xarxa que es deia de guifi.net, però se n'han sortit (o
se'ls ha tret) i segueixen sortint a la web de guifi.net
Jo vaig provar de connectar casa del meu germà i no vaig poder perquè
havia de demanar permís perquè m'havien de donar l'alta de la MAC.

> El dia 21/03/2014 22.34, "Enric" <enric a musaik.net
> <mailto:enric a musaik.net>> va escriure:
>
>     Salut,
>
>     ens demanen que participem en un debat.
>     http://trobadaupmataro.org/
>     I ens conviden directament a Mataró Sensefils.
>     Els hi hem de donar una resposta, però jo ho veig molt interessant
>     per compartir experiències.
>
>     Vinga,
>
>     Salut i desobediència!
>
>                                           Enric.

Coneixes el Taller de reparacions socials, culturals i sostenibles?
Tu també hi tens lloc a Can Fugarolas
<http://www.verkami.com/locale/ca/projects/7302-rehabilitacio-de-can-fugarolas-taller-de-reparacions-socials-culturals-i-sostenibles>