[MataroSensefils] Fwd: Trobada per la Unitat Popular a Mataró- Mataró sense Fils

dis mar 22 07:31:04 CET 2014

Endavant Enric! Serà una bona oportunitat per donar a conèixer el nostre
projecte i aprendre d'altres experiències similars però d'àmbits diferents.
Jordi
El dia 21/03/2014 22.34, "Enric" <enric a musaik.net> va escriure: